2016-07-28 11:40
 Oceń wpis
   

Wiele firm będących w posiadaniu maszyn i pojazdów zasilanych silnikami wysokoprężnymi staje przed problemem zaopatrywania ich w olej napędowy. Standardowa procedura, to jest korzystanie ze stacji benzynowych, jest w tym wypadku nieefektywna i nieekonomiczna. O wiele lepszym rozwiązaniem jest zakup specjalnego zbiornika umożliwiającego przechowywanie i tankowanie paliwa w miejscu przechowywania floty.

 

Jednymi z najpopularniejszych systemów do przechowywania oleju napędowego są zbiorniki z typoszeregu Fuelmaster. Za ich szerokim wykorzystywaniem przemawiają następujące zalety:

- konstrukcja z polipropylenu jest lekka, a jednocześnie niezwykle wytrzymała na zewnętrzne czynniki (takie jak promieniowanie słoneczne, wilgoć, temperatury w szerokim zakresie), co sprawia, że ze zbiornika można bezpiecznie korzystać przez wiele lat, bezpieczeństwo zwiększa także zastosowanie systemu dwupłaszczowego, co znakomicie chroni przed potencjalnym wyciekiem, a także przedostawaniem się na zewnątrz oparów

- wewnętrzna dystrybucja paliwa jest bardzo łatwa dzięki automatycznemu nalewakowi z elastycznym przewodem i szybka, co gwarantuje pompa elektryczna o wysokiej wydajności, a jednocześnie można ją na bieżąco kontrolować, co umożliwia analogowy przepływomierz z wyświetlaczem wskazującym ilość bieżącą i całkowitą

- dostępne są urządzenia o pojemności 1200, 2500, 3500, 5000 i 9000 litrów, dzięki czemu można wybrać model najbardziej odpowiadającym potrzebom danego użytkownika od małego gospodarstwa rolnego po firmę logistyczną dysponującą wieloma samochodami kurierskimi

- zbiorniki Fuelmaster posiadają szereg zabezpieczeń, takich jak obudowa zamykana na klucz, czujnik aktualnego poziomu oleju z wyświetlaczem ze zintegrowanym czujnikiem przecieku pomiędzy płaszczami, czujnik maksymalnego poziomu, zamykany właz dostępowy, mechanizm uniemożliwiający przelanie, odpowietrznik, przyłącze uziemienia.

 

Więcej informacji tutaj: Fuelmaster 5000


Komentarze